Friday 4 January 2013

11. Wycieczkowo & Retro Wishlista

W ostatni weekend Daniel i jego Mama postanowili zrobic mi mala niespodzianke i zabrac w jakies ciekawe miejsce. Po okolo godzinie w trasie i próbie wyludzenia jakichs wskazówek zatrzymalismy sie w pieknym miasteczku Arundel. 


 Niestety nie mam duzo zdjec, ale zamek jest wart sprawdzenia w google. Jest ogromny!







Znalazlam tam wszystko co uwielbiam, stare, piekne budynki, ogromny zamek górujacy nad miastem, masé sklepów z antykami, z których moglabym nie wychodzic oraz...

Retro Shop <3

W którym zaopatrzylam sié w ksiázké z retro fryzurkami krok po kroku :)





Pierwszy raz mialam okazje przymierzyc sukienki VivienOfHolloway :) kilka razy o malo nie kupilam jednej z nich przez internet, ale nie bylam pewna co do rozmiaru, jak bedzie sie na mnie ukladac itp, itd. Ale teraz wiem, ze sa warte tych pieniedzy (ceny sukienek, które mierzylam wahaja sie miedzy 70 - 100 funtów). Jakosc swietna, sukienki maja wszyste fiszbiny podtrzymujace biust i opinajace talie, dzieki temu rewelacyjnie ukladaja sie na ciele. Ech, teraz zaluje, ze nie zrobilam zdjec! Ale znalazlam juz sukienke na wesele mojej kuzynki :) 

Bédzie moja! :D

I jeszcze kilka rzeczy, które chcé przygarnác :)










I te oto cudenka...

Plose, plose,plose!











No comments:

Post a Comment