Sunday 23 December 2012

9. New in

Hello :)

Na początku chcialam przeprosic za brak polskich znaków, ale mam angielskiego lapka, skomputeryzowana nie jestem, a wklejanie polskich literek zajmuje mi sporo czasu :/

Jak już wspomniałam na pingerze, mam dla Was notkę zakupową :) Z przewagą  kosmetyków bo jakos ostatnio jestem strasznie wybredna jezeli chodzi o ubrania  i nie mogę nic dla siebie znalezc :(
No to lecimy!

ORIGINS
Krem pod oczy Starting Over
2 x  żel na wypryski Spot Remover . Koleżanki z pracy zachwalały, więc trzeba sprobowac tym bardziej, że zawsze sie jakas niespodzianka na twarzy znajdzie :/

CLINIQUE
Żel-krem nawilżający Moisture Surge
Serum Turnaround - ma bardzo dobre opinie na Wizażu, wiec nie mogłam sie oprzec :)

MAC
Podwójne cienie

 Szminka i błyszczyk z serii Viva La Glam Lady Gaga

I kolejny, tym razem swiąteczny zestaw nude + konturówka
  
 Rzęsiska nr 36, 48 i klej DUO

OJON
2 minutowa maska do włosów
Zestaw mini produktów do włosów suchych i zniszczonych

Odżywki

AVEDA
Wosk do stylizacji włosów

LUSH
Maseczka-pasta myjąca Mask Of Magnamity. Miło do niej wrócic po długiej przerwie :)

TOM FORD
Wisienka na torcie, chyba najlepszy z moich ostatnich zakupów - szminka w kolorze Bruised Plum



PERFUMOWO
Zakochałam sie w obydwu od pierwszego niuchniecia :)
Coach kojarzy mi sie z początkiem wiosny, z ogrodem moich dziadków usłanym dywanem z przebisniegów.     Świeży i kwiatowy zapach w srodku zimy :)

BOBBI BROWN
Dostałam w prezencie dwie takie same książki :D jeżeli są jakies zainteresowane to odsprzedam jedna w atrakcyjnej cenie :)

SUPERDRUG
Podkład Revlon PhotoReady kolor Vanilla - próbowałam go zdradzic, ale wracam z podkulonym ogonem. Chociaż do ideału troche mu brakuje, jest już przeze mnie sprawdzony i pod wzgledem koloru dla mnie idealny.
Eyeliner Collection 2000
Lakier Collection 2000 kolor 
 Uwielbiam te żele...
 i poszukiwan niebrudzącego dezodorantu ciąg dalszy...

MISS SELFRIDGE

Uwaga,uwaga... sukienka juz w moich rękach, rozmiar ideolo, kocham, wielbię, ubóstwiam :D (zdjęcia ze strony sklepu bo moje wygladają tragicznie).

Sweterki 
 Wstrzymałam sie z ich kupnem tydzien i akurat je przecenili o 10 funtów :)



Nausznica
Majciochy z przeceny ;)

NEW LOOK
Pierscionki
 Dwupak legginsów

PRAJMANI :)
pierdółkowo


Chciałam dodac zdjęcia prezentów, które kupiłam dla bliskich, ale już poległam. Za dużo tego na jeden wpis ;)



Dobranoc!













No comments:

Post a Comment