Tuesday 18 December 2012

7. Jest moja!

A dokładnie będzie już jutro :) znalazłam tę sukienkę kiedy zrezygnowana po próbach zrobienia zakupów w tradycyjny sposób - nie dla mnie krzyki i przepychanki w sklepach - siadłam przed komputerem i zaczęłam przeglądać wszystkie znane mi sklepy internetowe. Nastawiona byłam na casualowe ciuszki, ale oczywiście nie mogłam sie powstrzymać, żeby nie zajrzeć do działu sukienki/spódnice ;)

I znalazłam to cudenko. Napatrzeć się nie mogłam, ale stwierdziłam, ze 55 funtów za sukienkę w której do sklepu nie wyjdę ;) jeszcze przed samymi świętami to nie dla mnie. Dodałam do ulubionych,  żeby pokazać D. po pracy. Jego reakcja "Kupuj, jest świetna! dostaniesz ją ode mnie na gwiazdkę". Aaaaa! Niestety rozmiary 34 i 36 wykupione i to w ciągu kilku godzin,  więc postanowiłam zamowić 38. Mam nadzieje, że będzie dobra, jak nie to sie zapłaczę  :D



Jak już ją dostanę w łapki to wrzucę zdjęcie  jak sie prezentuje na mnie :)



Przypominam o rozdaniu :) które trwa do 21.12. Do wygrania pigment MAC Neo-Orange.
http://rebellefleur0910.blogspot.co.uk/2012/12/5-rozdanie.html





No comments:

Post a Comment