Wednesday 14 November 2012

4. Weekend cz. II

Z 'lekkim' poślizgiem, ale jestem :) z outfitem i zakupami. 


Baskinka - Primark
Spódnica - Primark
Buty - Deichmann
Torebka - New Yorker


Jak widać na poniższym zdjeciu D. był bardziej zainteresowany robieniem zdjęć Molly ;)

Trzeba przyznać, że lepsza z niej modelka :)






Odwiedziłam ostatnio SuperDrug'a, bo kończą mi się jak na złość niemal wszystkie kosmetyki, więc zaczynam powoli kompletować.



Paletka korektorów Sleek  nr 02



 Żel pod prysznic I love... raspberry&blackberry - pachnie przecudnie, muszę koniecznie dokupić balsam i scrub <3
Tusz do rzęs Longer Lash Collection 2000 - kupiłam, bo znalazłam kilka bardzo dobrych recenzji, ale w ogóle mi nie podpasował :/ Wydłużenia nie zauważyłam, efekt mega naturalny, w ogóle nie pogrubia. Na szczęście za niecałe 3 funty, więc bubel do przeżycia ;)
Wysuwana kredka do oczu 2 true




Paczuszka od Mamy :) Kosmetyki Jadwiga :
Maseczka z glinki czerwonej
 Ziołowy tonik do cery tłustej i trądzikowej
 Papka do cery trądzikowej
 2x Olejek jojoba


 Gratis próbki :
 BANDI krem z kwasem migdałowym
 BANDI krem/maska kuracja łagodząca
 BANDI krem na noc z kwasami AHA
 Jadwiga krem regenerująco - uspokajający


Wkrótce recenzja papki i olejku jojoba z Jadwigi.


To na tyle :) zmykam do wyrka bo jestem zmordowana po pracy. Buziaki. Pa!


No comments:

Post a Comment